nuracrr Pyrzhln21 41+2 de bebişim kanalda olmasına rağmen sezeryan ile doğum yaptım 12 saat suni sancıya rağmen sancım ve açılmam olmamıştı😄
Pyrzhln21 irem4141 ya ben şu an covid pozitifim özel hastaneler almıyor negatif olana kadar. 39+4um negatife dönene kadar bebek kanala girse sezeryan da olmazmis doğru mu acaba?
Pyrzhln21 127383 biliyorum aslında ama benim korkum normal yolla gelmesi kalp rahatsızlığım var normal de olmuyor şu an
Serap-Yigit Pyrzhln21 bir akrabamız 10 saat kadar sancı çekti bebek kanala girdi ama açılma olmadı. Sezaryenle aldılar bebeği. Yani o öyle anlattı. Bence bir sıkıntı olmayacak. Sağlıkla alın kucağınıza inşallah dua edeceğim ❤️
Pyrzhln21 irem4141 devlette ol diyorlar. Özel hastaneler almiyor covid servisi yok diye. Doğum arefesi düştüğümüz duruma bakın dünden beri stresten yerimde oturamiyorum
Pyrzhln21 nuracrr ya beni korkutmuslar kaç gündür stresliyim bebek kanala girse nasıl olacak nasıl yapacaklar ameliyati diye. Çünkü şu an iylesmeyi bekliyorum covidim 😑🥺 nolur dua edin bana