Hamilelik olduğu ilk haftalarda zaten hemen göğüsler hassaslaşmıyor karın şişmiyor. Göğüs hassasiyetimi 8 ve 9. Haftalardan sonra başladı. Şuan vücut regli olcam mı olmıcam mı arasında kaldığından şişkinlik ve hassasiyet yaşıyorsunuz. 15 haftalık hamileyim her regli günümde kasık bel ağrısı yaşıyorum. Yani bu çok normal en doğru sonuç beta nızı kontrol etmeniz sürekli