Daha önceki postlardan beni bilenler bilir herşeyi bastan anlatmiycam sadece bir şey sormak istiyorum ben kürtaj olduktan sonra adet günlerimde çok düzensizlik oldu şöyleki oda. Olmam gereken tarihten 4,5 gün sonra adet oluyorum adet oluncada 15,16 gün sürüyor neden böyle anlayamıyorum normalde 8 gün adet oluyordum şuan 13 gündür adetliyim kürtaj olanlar yardımcı olabilirmi doktora gidicem ama doktorum şuanda izinde gelince gidicem