Belinay0922 kese oluşmuyor yerleşememiş sağlıksız adet yoluyla atılan bi gebelik canım korunmaya gerek yok 2 kere yaşadım 22 haziranda yaşadım bide ocak ayında ocak ayında bi adet daha görüp normal gebelik elde ettim fakat kalbi durmuştu sağlıklı gebelik elde edenlerde var tabiki bu da benim kaderim🥲