oreyoz Başlığa yazdığım gibi şarjlı süpürge almak istiyorum evim geniş ve kablolular sıkıntı oluyo sağa sola dolanmaları da cabası şarjlı dikey bir süpürge alayım dedim ama çok marka çok model var karar vermedim kullanıp memnun kaldığınız modeller var mı?
Deletedmom52620 oreyoz maddi olarak iyiyseniz dyson beğeniyorum ama bir marka daha var şarjlı mı bilmiyorum ama dream var a101 de çok güzel diyorlar
pelinanne oreyoz Şarjlı süpürge inanılmaz büyük kolaylık aldıktan sonra daha iyi anladım ben yui vc-2001 kullanıyorum çok da memnunum güzel çekiyor temizliği falan çok iyi
Pelinakcn oreyoz ben tefal aldım anneler günü indiriminde 2.300₺ ye gelmişti. Çok memnunum. Hafif, başlığı çok rahat dönüyor, ışığı var. Max güçte kullanırsanız 40 dk gibi bir süre gidiyor sanırım. 2 güç kademesi var
happykrkmzs oreyoz xiaomi g10 kullanıyorum tavsiye ederim dyson la hemen hemen aynı sadece biraz ağır ama yorcak cinsten değil
1nese pelinanne aynısını önerecektim benden önce davranılmış 🤣 şarj sorusuna gelince uzun süre gidiyo ben bütün evi süpürdükten sonra bile bitmemiş oluyo daha
Atlasmommy Ben Beko kullanıyorum şarjlı kırmızı 1 saat gidiyor şarjı dyson gibi önde ışıkları da var bin TL ye aldım gayette memnunum
pelinanne oreyoz Aynen şarj gitmesi gayet iyi merak etme hepa filtresi de var hem benim gibi toz alerjin rahatsızlığın varsa
oreyoz pelinanne Tozdan kim rahatsız olmazki iyimiş o filtre olayı cihaza baktım da aradığım tam olarak böyle bir üründü zaten alayım ben bunu bir an önce 👌
yldz_tugce Bizde dyson var, ben servis açısından tavsiye etmiyorum. Bataryanin ömrü bitti 1 sebede ve servis garanti kapsaminda olmadigini bin küsür liraya değiştirecegini söylüyor. Neymiş sürekli şarjda kalmamaliymış. Şaka gibiler gerçekten
nnnaaz LG aldım ben çift batarya koktuk arası yatak üstü ve toz alma başlıkları var. Standart hızda tek batarya 90m eve yetiyor turbo modda çift batarya yetiyor. Dyson dan biraz daha hafif ve muadili gibi gösteriliyor🌸