Bende doktoruma sordum uygundur en azından bir doz olmanızı öneririm demişti bende önemli diye 2 sinide oldum 1.si biraz kolum ağrıdı ağzımda tatsızlık hafif ateş basma gibi yaptı bir kaç gün ama 2.si sadece 1 gün kolum hafif ağrıdı başka şekilde hiç anlamadım bile