Aysnrhner
Bende 40+2 yim.1 haftadir kasik agrisi hissediyordum bazen hafif bazen şiddetli ama 2 3 gundur onu da hissetmiyorum hic agrim sancim yok.konuştuğum herkez dogum sancısı zaten birden baslar akşam iyi olursun sabaha bi bakmissin sancin var diyorlar ama bakalim :(