Hicoss siveno aldım şampuan, çamaşır deterjanı, bebek yağı hiç kullanmadım ama onun yerine nemlendirici krem kullandım la roche posay her banyodan sonra atopik cildi vardı kızımın çok faydasını gördüm çok güzel nemlendiriyor. Biraz pahalı ama çok bereketli, pişik için bephantol kullandım sadece diğerlerinden hiç memnun kalmadım maalesef.