edis22 Mybabyyyyy rabbim anali babali buyutsun. Bende dugurusumun bugun 4uncu gunu. Gercekten tarif edilemez bi duygu. Ona bakinca akan sular duruyor bende. Ask boyle biseymis demek🥰🤲🏻🧿♥️
Tugce889 Mybabyyyyy benim de 39+0 darısı doğurmak isteyenlerin başına 🥰🥰 tecrübelerinizi paylaşır mısınız 🤗
Mybabyyyyy 127383 valla bana kalirsa pozitif değildi pek sanki ama merak ettiğin bişey varsa sorabilirsin normal doğumdu😄
127383 Mybabyyyyy bende 39 olacam az kaldi ama ne sancı ne bsey belirti de yok ama normal istiyorum bu gidisle nasil olacak😏
Berffinn Mybabyyyyy Hayırlısı olsun ay şuan bende tam 39+3 ve bel agrısı başladı çok heycanlıyım İnşAllah hemen olur sizin gibi bende rahatlarım
bluees1207 Hafize27 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah ya da almışsınızdır umarım. Tek avazda derler ya inşallah hepimizin öyle olur eabbim yardımcımız olsun 😍