Deletedmom7373700 bir kaç gün evvel seninki gibi olmasa da stabil kalan bir ağrı yaşadım, hafta olarak sana da yakınım bişeyim çıkmadı çok şükür herşey yolunda ama sebebi belirsiz. Gaz da değildi. Ringerli laktat serumu bağladılar bir saatlik açıkçası çok iyi geldi
Belki yorgunluğundan belki bilmiyorum uykudan önce kendini şu yönde yatıp kalmam lazım diye şartlıyor musun?
Ama iyisindir🤭 bir kalbini duy da oohhhh çek