CenKayNur Yarın 34 haftalık olacam Allah’ın izniyle ayaklarım şişti sağ ayak sola nazaran daha fazla şişti ve isiliğe veya tahrişe benzeyen kızarıklar oldu kaşınmada var yaşayan var mı Doğumdan sonra geçiyor mu
Semaan CenKayNur benimkide aynı 34 haftalıgım bacaklarım şişti ayaklarımın üstünde kırmızı damar cıkmış gibi şişiklikten ödem cok var
Aselkuss CenKayNur benim ilk hamileliğimde olmuştu şişlik ve kaşıntı benim ki inanılmaz felaketti kaşınmadan duramıyordum doğuma kadar acilde serum ilaç vs kullandım sonuç gebelik alerjisi olmuşum ayağımdan başladı karnım kolum devam etti inş seninki öyle olmaz berbat bi durum
Cankusum_22 33 teyim doktorum normal olduğunu söyledi bu haftalarda akşamları buzlu suya koyup gece yüksekte tutarak uyu sabaha hafif inmiş ve sızısı geçmiş oluyor