Merhabalar. Bu postu acmak banada nasip oldu sonunda, binlercekez sukurler🤲🏻 pozitifmi desem negatifmi dogum hikayem desem bilemedim😏 ben sezaryen dogum dusunuyordum. Ama dr 40 haftaya kadar bekleyelim demisti sancin geldimi hemen sezaryene alalim demisti. 36 haftaya girdigimde bebegimin hareketlerinde azalma hissettim. Alani daralmis diye dusundum. Dr’a soyledim hergun nst cekeceksin dedi. Dogum tarihinide 8 temmuza degistirdi. 40haftaya kadar bekleyemeyiz dedi. Hergun nst cekiliyor ve dr begenmiyor sonucu tekrar cektiriyoruz. Bu Boyle gitti ta 37 haftaya geldik. Dr, bebekte hareketsizlik hissedersen direk hastaneye gel demisti. 37+2de sabah kalktim ve bebek sadece bitane hareket etmisti. Hemen hastaneye gittik dr nst cektirdi ve sonuca gore bebekte hareket yok cok az var. Dr bekleyemeyiz bir 2 gunle bisey kazanmayiz ama cok sey kaybederiz dedi ve yarin sezaryene aliyorum seni dedi. O an hepsi duygulari yasadim. Korku, heyecan, sevinc, endise vs. Herseyimi hastane cantami falan onceden hazirlamistim iyiki. Sabah 9 da ameliyata alindim. Belden uyusturdular ama ben gercekten sezaryene bu kadar zor dusunmemistim veya benimkimi cor oldu bilmiyorum. Aci pek hissetmedim ama herseyi hissetim. Bebegimi icimden cikarmalarini herseyi. Birazcik gogus kafesime dogru acilarida hissettim. Migdem bulaniyor ama kusamiyorum. Sonicta bebegimi cikardilar gosterdiler ve icim rahatladi ama okadar kotuydum ki tafini cikaramadim o anin😑. Bebegim 1 temmuzda dogdu ve simdi yanimda uyuyor🥰 binlerce kez sukr olsun. 4 gun gecmis ama hala yurumekte zorlaniyorum ve ameliyat yeridm cok aciyor. 1 hafta 10gune gecer diyorlar, insallah gecer cun acidan dolayi bebegimlede ilgilenemiyorum rabbim annemi ve kayinvalidemden binlerce kez razi olsun ki 4gundur herseyimi yapiyorlar. Annem benle bebekle ilgileniyor ve kayinvalidem ev isleriyle ve anneligimin inaninki daha tadini cikaramadim tadina varamadim😔 cok sukur korktugum basimada gelmedi ve bebegim kuvezde kalmadi simdilik hersey yolunda sadece benim agrim sizim haric😒 demem o ki ben gercekten sezaryeni boyle hayal etmemistim. Kizlar biz civcivimle saglikla kavustuk rabbim tum anne adaylarini tum gozu yolda olanlari saglikla sihatla kavustursun insallah🤲🏻🥰🐣♥️🧿