Drya13 Tansiyonum gece den beri 14 10 çok riskli mi ne yapmam gerek 26 haftalik gebelik ilaç aldım ama düşmedi aile giysem bakarlar mi
Sedaa9191 Drya13 tansiyonun yüksekse hiç bekleme hemen hastaneye git idrar tahlilinyapılsın preklemsi geçiriyor olabilirsin.
myangelson Drya13 acile bir git bence genelde 14 e 9 un ustunu yüksek sayıyorlar doktorlar ama mesela ben 13 e çıktığında bile çok kötü oluyorum 14 e çıktı 19. Haftamda acillık oldum , eğer hala dusmediyse bence bir git
teachervera Drya13 Ben tansiyon yüzünden erken doğum yaptım canım protein kaçağı yapmıştı bebek karnımda 5 hafta gelişmedi şimdi ikinciye hamileyim ilaç kullanıyorum
Drya13 Rabbim hepimize evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepinize teşekkür ederim acile geldim Tansiyonum 17.11 olmuştu kan ve idrar alındı Tansu’num kendi kendine düştü şu an 11 8 Şimdilik bekliyorum