Mirayyavuz Kızlar 22+5im bugün detaylı ultrasona girdim bebeğin böbreğinde büyüme görülüyor sınırda dedi, 5mm cıktı böyle bişey yaşayan var mı ne yapmamız gerekiyor nolur yardımcı olun😔
Mehmetinannesi Mirayyavuz benimki 6 küsürdü 32. Haftaya kontrole gel dedi gittim şükür çok büyük çıkmadı ama doğunca tekrar böbrek ult bakarız olmadı sünnet yaparız çokta sıkıntı değil dedi doktorum bence çokta panik yapma 10 mm kadar normal düzelebilir kabul ediliyor
-silinmis110- Mirayyavuz canim inşallah doguncaya kadar birsorun kalmaz benim basimda yok ama gorumcemi n oglunda var 9 gun sonra sünnet olacak ama doktor sunnet olsada gecmez demis nasil bir yol izleyecekler bilmiyorum ama cocuk icin zor ağrıları oldugu icin hic durmuyor agliyor rabbim evladina sifa versin saglikli bir sekilde kucagina almayi nasip etsin simdiden caninizi sıkmayin bebisinizde uzulmesin
Sonay Mirayyavuz ben oğlumda vardı erkek bebeklerde olan bişey cnm doğumdan sonra genellikle geciyo benim oğlumun oyle olmuştu üzülme hamileliğini bunun için zehir etme normal olan bişey☺
Mirayyavuz Mehmetinannesi peki neden olurmuş doktorunuz söyledi mi bana hiç bi açıklama yapmadılar daha😔
Mehmetinannesi Mirayyavuz sebebini söylemedi gelişim kaynaklı olduğunu düşünüyorum bazı çocuklarda oluyor dediler o kadar
Aslihanbabaarslan 37+2 deyim 12 mm benimkisi 3 gunde bir kontrole gidiyorum. Gelisimsel bir anomali aslında ve cok sık goruluyormus. Senin yapabilecegin hicbir sey yok. Bol bol dua edip bekleyecegiz.
Mirayyavuz -silinmis110- çok tesekkür ederim duanız için benimkiyle beraber tüm yavruları Rabbim korusun inşallah 🙏🏻