Uyumayan anneler yardımcı olurmusunuz lütfen
Saat 7-8 gibi hafiften bi karnımda ağrı oluşmaya başlamıştı giderek biraz arttı son 2-3 saattir belime yayılmaya başladı ama sancı hissi gibi değil sürekli bir ağrı var uyuşma gibi kasılmalarda eşlik ediyor 34+4 üm erken doğum tehlikem var açılmam vardı 1-2 santim çok korkuyorum sizce yalancı sancı mı gerçek doğum sancısı mı tecrübeli anneler yazabilir mi