Lahinnn karnımın tamamı taş gibi oluyodu,iki akşam yürüyüş yaparken sertleşme yaşadım ilk akşam önemsemedim dinlenince geçer dedim geçti de aslında. Ama dün de öyle zor oldu taş gibi olması bi de dün karnımın sağ tarafından bıçak saplanır gibi oldu o korkuttu gittk hemen nts falan, sonuçlarını hatırlamıyorum da sancı görüldü diye doktor yatış istedi tedavi yaptılar bugün de ister yat ister çık dedi eve geldim dinleniyorum ama iyiym serum takılmıştı magnezyum içerikli iyi geldi