36.5im ama birkac gundur belimden yatamaz oldum robot gibiyim sag bacagim uyusuyor agridan. Spinal olmaktan korkar oldum bu agri yuzunden bode sonra da kalirsa agri yandik demektir. Geneldede agriyla uyaniyoruz perisan oldum ilkinde. Ay napcam ben ya. Iyice korkmaya basladim gun yaklastikca. Bu bel neden agriyor ki durduk yerde. Omuriligim egri ondan midir nedir. Var mi bel agrisi ceken