eylulmomm 36 . Haftada yım. 30 da bende de olmaya başlamıştı. Başka bir şikayetiniz yoksa korkulacak birşey yoktur bence rahim kasları genişlediğinden dolayı oluyormus. Bende hep ayaktayken oluyordu sonra biraz oturup dinleniyordum geçiyordu. Şimdi neredeyse 2 haftadır bu şikayetim yok. Başka şekillerde agrilar sancılar oluyor tabi. İğne batması gibi olan kendiliğinden gecti. Sanırım sizinki doğum pozisyonu alıyor 😊🙏