Kevser-ozdemir Doğum belirtiniz neydi işk dega kasığıma ve üst bacak araşarıma kramp şeklinde bişeyler vuruyo
goktugunannesii Kevser-ozdemir adet sancısı şeklinde olur doğum belirtisi belden kasıklara doğru bir sancı ve karında kasılma 20-10 ve 5 dk bir şeklinde giderek sıklaşır ve düzenlidir ama bunu hiç yaşamayanlarda vardır 😅
Deletedmom_110 EmineDefneGokce Ayy bende şiddetli mu şiddetli adet sancısı 30 dan beridir var 37+3 hâlâ aynı 😒
EmineDefneGokce Deletedmom_110 canım süresi nasıl . mesela doğum sancısı Olan sancı hep düzenli geldi Örneğin 2 saatte bir sonra 1 saate bir .. en son 7 dk da bir geldiğinde hastaneye gittik işte
1oznuur Ara ara sag bacagım uyusuyo sırtıma agrı giriyo ve regl sancıları gibi gelip gidiyo uygulamaya göre 16 gun var 🫣
Deletedmom_110 EmineDefneGokce Saatler sürdüğünü biliyorum birkaç kez dayanamadım hastaneye gittik nst de sancılarım baya çıktı serum falan taktılar nöbetçi doktor vardı yalancı sancı dedi ilgilenmedi çok ara ara oldu benimki hep bazen çok şiddetli bazen az az ama hiç durmadı son iki günde pek olmadı ama
EmineDefneGokce Deletedmom_110 anladım canım arkadaşımda da olmuştu açılması vardı erken haftada alttan baktılar mı
Deletedmom_110 EmineDefneGokce evet açılma yok ama rahimden yumuşama olmuş dedi şu an 37 oldum daha açılma falan yok hurma yiyorum dün 20.000 adım attım bugün gidicem bakalım ne olcak bayrama kalmak istemiyorum