Alpisinannesii kendim değil ama kuzenime şahit oldum hanımlar. Yani ilki özelde oldu ilgi yoktu dikişleri açıldı baya geç toparladı. Özelde olmasına rağmen, biraz da şans. İkinci çocuğunu Bayrampaşa devlete doğurdu çok ilgililerdi, üçüncü kız oldu kendim refakatçi olarak gittim, Sultangazi eğitim araştırmada oldu odaları güzel bebek hemşiresi ayrı kendi hemşire ayrı ilgilendi. Sabah vizitleri iki ayrı grup doktorlar geldi. Çocuk doktoru ayrı yani. Sezaryen üşütmüştü hatta kuzenim, öksürük vardı acaba bizden kaynaklı mi Corona falan mı oldu diye test yaptılar dört gün bırakmadılar.