Leylamom 14+3haftalığım ayaklarım çok ağrıyor.neden acaba?endişeliyim kontrolemi gitsem diye düşünüyorum
Deletedmom_12 Leylamom kendinizi yordunuzmu veya yürüyüş falan mı yaptınız geçen hafta da ben 14 düm ben de sadece kasık agrıları vardı bilemedim 🤔