Melos17 cuma günü çatı muayenesinde aşağıya çok inmiş dedi kanala girmiş ama açılma yoktu pzartesi tekrar gel açılma olursa alalım dedi bende iki gündür yürüyüş hurma vs ne duyduysam yaptım açılma olsun diye doğum için haftam da iyi 37+3 bayrama tatile falan kalmak istemiyorum doktorum bayramda yurtdışında olacak ondan başkasını da istemiyorum açılma olmazsa cumaya kadar suni istiycem🥰