Kızlar ben hamileliğin başından beri mantar ve idrar yolu enfeksiyonu ile savaştım. O kadar çok fitil ve antibiyotik içtim ki hiç birisi akıntıları kaşıntıyı ağrıyı ve yeşil akıntıyı geçirmedi. Bir gün araştırdım ve dut kurusu ile tanıştım. Aktardan dut kurusu temin ettim. 1 kupa bardağa 1 buçuk tatlı kaşığı dut ekleyip üstüne sıcak su koydum ve bekledim azcik öyle içtim. Her sabah akşam tekrarladım. 1 hafta sonunda hepsi geçti. Hala içiyorum şimdi, kesersem yine başlar diye düşünüyorum hamilelik döneminde. Ayrıca süt yaptı.. bu arada 37+6 haftalık hamileyim. En ufak zararını gormedim. Gebelere de öneriliyor araştırdım ama doktorunuza danışabilirsiniz. Lütfen deneyin, kurtulun. Umarım güzel sonuçlarınızı yazarsınız ❤️ bilgi isteyen sorusu olan sorabilir ❤️