ozgnr-Al muhasebecinizin bildirmesine bağlıymış. Normalde doğumdan snra doğuma kdr olan sürecinki yatıyor. Sonrasında ay ay bildirilirse ay ay alıyorsunuz. Ya da tek seferde en son toplu alıyorsnz diye biliyorm. E devlete ıbanınızı girerseniz direk ıbanınıza yatar. Süt parasıda dahil. Bu konuda tüm sorular için 170 arayabilirsniz (yanli hatırlamıyorsam 170’di)