Egelibiri48 Kızlar iyi geceler , 33 haftalık gebeyim . Sag sol ne tarafa yatarsam yatayım benım minik kizce asla durmuyo yerinde . İkinci gebeliğim . Oğlum böyle degildi . Bukadar hareketli olması normal mi ? Ağrım sızım yada baska bişeyim yok
Tugce3441 Egelibiri48 aynı haftadayız bazen cıkıcak kadar dans edıyor ne kendı uyuyor ne benı uyutuyor 😅
Canpolat Egelibiri48 birde ardı ardına uzundan uzun tepişleri var ne tarafa yatsam oraya vuruyor 😀çok normal bence şükür ki hareket ediyor şuan bu yazıyı yazarken tepikleniyorum sol tarafımdan kroşe yiyorum şiddetli bir şekilde kaburga altlarıma 😀
Deletedmom_12 Egelibiri48 ay ne güzel hareketli olması bence çok guzel aklinizda suphe kalmaz hiç degilse ☺️☺️
Egelibiri48 Bazen gercekten acaba bukadar ne yapıyo diye düşünüyorum 😅 genelde geceleri oluyo bu fazla aktıflık . Anlaşılan bugün de sabah ezanında anca uyuyabilicem gibi duruyo 😁😩🤦🏻♀️