Arkadaşlar bugün dışarı çıktık bankta fln oturdım birazda ayakta kaldım büyük ihtimal ondan oldu eve geldim duş aldım yatamıyorm rahim ağrısından ve bel kalça kemiklerimin ağrısından.32.haftamdayım varmı evde önerebilecegiz ben bunu yapıyorm işe yarıyor hafifletiyor diyebileceginiz bişeyler?
Biraz masaj iyi geldi yapınca ama tekrar başladı sonra.sağa sola dönemiyorum ağrılardan😞 Mesela sıcak su torbası rahime yada bele koyulur mu sakıncalı mı?