Busraa2626 bunu iki ci hamilelikte yaşayan çok var =) biz henüz 15 haftalığız ama doğuma kızım da 2 buçuk yaşında olacak. İkisi de benim evladım, birini diğerinden asla ayırmak mümkün değil. Biri bebek diğeri çocuk. İkisinin ihtiyaçları farklı. Bu süreçte ikisine de yetip kendimden ödün vericem. Anne olmak böyle bir şey 🥰 ama haksızlık olarak düşünme canım. Kardeşlik çok büyük bir şans 💕