Demmo Selam herkese 10 gün önce sezeryan oldum 2 gündür dikişin sağ hafif üst tarafında bi sertlik var dikişleri aldırmaya gittigimdede vardı doktorum bisey demedi ama aklıma takılıyor normal mı?