Merhaba,nasipse 1.5 ay sonra kızım olacak ve adını Rana koymak istiyorum. Anlamı güzel,göze hoş gelen diye biliyorum ama internette araştırınca; Rana isminin tüm anlamları şöyle;
Güzel, göze hoş görünen. Çok iyi, çok ala. Arapça’da “er’an” kelimesinin mücnnesi olup “ahmak, sünepe kadın” demektir.
Bu er-an kelimesinin mücnnesi ne demek? Tam olarak Rana isminin anlamında böyle bişey var mı ? Yardımcı olur musunuz?son anlam kafamı çok karıştırıyor.