Busrabal Bana da başı assagida ama kanala girmemiş dedi pzt günü gittiğimde Perşembe bida gidicem şuan için kesin normal dogurursun diyemem dedi ama son anda bile girdiği oluyor heralde kanala beklemeli miyim
Snnr41 Busrabal o konuda bilgim yok 🤷🏼♀️ benimkininde basi aşada ama ben normal dogum istemiyorum saglik nedenleri yuzune kalp rahatsizligi ve cok dusuk tansiyonluyum 7/5 tansiyonum o yuzden sezaryanla dogum yapicaz
Zehra65_ Snnr41 benimde 41 e kadar bekleriz dedi olmazsa sezeryan dediler ama tâbi gönlüm normal doğumdan yana artık onun için hayırlısı hangisi ise o olsun diyorum 🥰
Snnr41 Tahaninannesiii dun son 10 die actim postu sabh kontrolum vardi son kontroldu ayin 7sine doguma aliyorum dedi😃😃 suyumda azalma olmus bayrami oyle geciremezsin dedi