Herkese iyi geceler…21 haftalık hamileyim bi oğlum olcak inşallah Allahın izniyle.Cinsiyeti öğrendiğimizden bi süre sonra isim konusu konuşulmaya başladığında eşim babasının ismini istedi ama baskıda yok.ben bayadır düşünüyorum onu kırmak istemiyorum ek olarak bnm istediğimde bi isim koycaz.yani çift isim olcak.sizden istediğim fikir şu.sizce babasının ismi birinci isimmi olmalı yoksa ikinci isimmi??herkes birinci isim olarak koyuyo bn acaba ikinci isim olarakmı koysam kararsız kaldım fikir verirseniz çok sevinirim💕🌸