Smallsquirrel 36+2 günlük hamileyim, babam hastanede doktor en fazla 20 gün dayanır diyor. Torununu görmeyi çok istiyor, acaba doğum nasıl başlatılır ve bu haftada doğan bebekler tam gelişmiş midir
Ormanmeyveli Smallsquirrel 37 haftanın altı erken doğum sayılıyor eğer keyfi bir durum yoksa 38 e kadar beklemeniz bence daha iyi olur.
Sonikiuc Smallsquirrel Rabbım babanıza sağlık versin inşallah. Umarım bebek zamanında doğar ve babanız da torununu dünya gözü ile görür 🙏
Serap26_ Smallsquirrel Bi 5 gününüz kalmış 37 haftalık olmaya doktorunuzla bi görüşün konuşun vicdana gelirse sezeryana da alabilir sizi tamamen doktorun insafına kalmış bi durum bu çok zor babanız adınıza çok üzüldüm rabbim şifa wersin inşallah 🙏
Smallsquirrel 38 de sezeryanla doğum yapmayı planlıyorum aslında ama babam o kadar dayanabilir mi bilmiyorum
Elisarli Neden erken başlatmak istiyorsunuz ki bırakın bebek olması gereken zamanda gelsin sağlıklı bir şekilde
Smallsquirrel Elisarli Son isteği torununu ölmeden önce torununu görmek. O yüzden bir an önce doğurmak istiyorum, çok fazla bir zamani kalmadı
uraz_ve_annesi- Smallsquirrel çok zor bir durum sizin için ama bu, sefer de bebeğinizde sıkıntılar olabilir gelişimini tamamlamamış oluyor çünkü küvöze girerse ki yüksek bir ihtimal yine göremeyecek babanız Allah şifasını versin inşallah hayırlısı olsun hakkınızda
Elisarli Smallsquirrel aa bilmeyerek yersiz bir yorum yapmış oldum kusura bakmayın çok geçmiş olsun inşallah
Smallsquirrel Serap26_ Çarşamba günü kontrolüm olacak doktorla konuşmayı düşünüyorum umarım 37 yada 38 de sezeryan olmamı kabul eder
Smallsquirrel Askiletotomsu kanser hastası, radyoterapi gördükten sonra çene kasları zayıfladı yemek yiyemedi, yutkunma güçlüğü vardı. Her yolu denediler ama vücudu kabul etmedi. Şu an 2 aydır yemek yiyemiyor damar yoluyla besleniyor. Sürekli ilaçlara makinelere bağlı.
Deletedmom_110 Smallsquirrel 37 ve 38 doğum için iyi diye düşünüyorum ben şu an 37+3 üm bayram tatiline kalmak istemediğim için bende bu hafta içi doğurmak istiyorum doktorum bayramda yurtdışında olacak ondan başkasını da istemiyorum o yüzden bu hafta içi doğurmak istiyorum bebeğim kanala girmiş zaten bakalım hayırlısı olsun bugün gidicem ne diyecek merak ediyorum 😊