mervesaridag canımcım ben de ilk iki ay çektim sonrası düzeldi çok şükür en başta kullaniyorsan tabi kesinlikle günlük pedi bırak sonrasinda sirkeli su kaşınma noktasında rahatlatiyo ama o kadar yani tam çözüm olmadı bana ama rahatlık noktasında yapmıştım ben bi de korunmasız ilişkiye girmeyin hani sendeki eşine bulaşabilir yada eşinde olan bi mikrop oma bi etki yapmiyosa bile sana yapiyo olabilir yoğurt her gün ye ama ev yoğurdu olsun doktorum hazır yoğurt yememen daha faydalı olur dedi bana icebiliyosan kefir tüket her gün o da bağırsak florasını duzenliyo ondan dolayı da enfeksiyon olup mantar oluşmuş olabilir ve tabi ki bol bol su sürekli çişe çıkman lazım ki atılsın temizlensin ordaki hastalık bide ben şunu yaptım annemden ve annemin doktorundan tavsiye oldu bu bana çok afedersin pislik pisliği götürür diye bi laf var idrarını yaparken eldiven tak şu doktor eldivenlerinden idrarinla taharet al o bölgeyi sıva diyeyim sana gerçekten bu da işe yariyo eski atlet falan ne varsa ondan kesip koy ped yerine onu degistir surekli onlari kaynar suda bekletip yıkarsın güzelce inşallah kusura bakma uzun oldu ama inşallah şifa olur yaşadığım için anlıyorum seni çok çok zor ve seninki de baya uzun sürmüş iki ay sürdü benim nasıl dayandım bilmiyorum Rabbim şifa versin bu arada çocuğa zararı yokmuş ama doğuma kadar geçer inşallah doğum esnasında çocuğa değebilir sonuçta öyle bi enfeksiyon kapabilir çocuk Allah korusun yani yada erken doğumu tetikleyebilir diye okumuştum bi yerde kesin bilgim yok ama onu soylıyım de telaş yapma güzelim Allah yardımcın olsun inşallah tez vakitte geçer