Melikeuyar benim yüksekti. Ona rağmen çok şükür gayet iyi geçti doğumum. Normal doğum olarak başladı 38+2 de. Sonra kızım eliyle gelmeye çalıştığı için 6 cm ile sezaryene aldı doktorumuz. Ama normal başlamasa da aynı gün sezaryene alınacaktım şekerden dolayı