Yelizee Kızlar gebelikte hiç saçımı boyamadim 34. Haftadayız lohusayken boyasam sıkıntı yada günah mıdır
gamzebngaa_dmr Yelizee valla günah mı değil mi bilmiyorum ben doğumdan sonra gidip saçımı boyadim kızım bir aylık bile değildi