Benimde öyleydi yalancı sancı zannediyordum meğer düzenli sancılarım başlamış nstde çıkti cuma günü muayne oldum alttan muayne ettiler . 2 cm aciklik varmis ve cuma aksamı da nişanim geldi heran doğum yapabilirim beklemedeyim haladaha sancilarim ara ara vuruyor suni sanci vermek istemedi doktor bende istemiyordum zaten . Nstde cikar korkulcak bişey yok bence canımmm