haklisinesracim Htcnal Samimi yorum olarak söylüyorum cidden kötü. Ayrıca eşsiz biricik tek iyi bir anlam değil ki
Htcnal haklisinesracim Bilmem ben sevdim anlamini.Hatta fonetiginden ziyade anlamindan hoslandim . Tesekkur ederim yorumunuz icin 🤗💓
Melikemercimek Htcnal çok iddialı bir isim bence değiştirseniz veya yanına bir isim daha koysanız çocuk İçin iyi olur . Genelde böyle iddialı isimlere sahip çocuklar hayatta başarılı olamıyor şanssız oluyorlar kendi arkadaşlarımdan biliyorum
Htcnal Melikemercimek Aslinda iki isme sicak bakmiyorum ama degerlendirebilirim bu fikri de,belki ilerde kendisi de sevmez,digerini kullanir.Cok tesekkur ederim yorumunuz icin🤗💓
Htcnal Deletedmom_6 Ben de koyacagim insallah da , hakikaten dedikleri kadar kotu mu diye tarafsiz,samimi yorumlara ihtiyac duydum acikcasi ,🤗🌸
Htcnal Pelinakcn Allah razi olsun,cok cok tesekkur ederim,hapimizin bebegi adi ile yasasin ,saglikla buyusun insallah🌸💓🤗
uckedibirbebek Htcnal Çok severim Yekta ismini. Anlamı da çok hoşmuş,bilmiyordum. Aklıma hemen Yekta Kopan geldi.
Htcnal Elif0080 Cogunluga soylemiyorum aslinda ,daha karar vermedik diyorum ,bir olumsuz tepki daha almamak icin 😅 Tesekkur ederim yorumunuz icin,umarim bu isim teroru artik yakamizi birakir 🌸🤗
TazeAnne06 Htcnal ben koymazdım ama size şu kadar söyleyim seslendiğinizde gözünüzde canlandırdığınızda kulağınıza hoş geliyorsa koymamanız için hiçbir sebep yok. Lütfen etraftakiler ne der düşüncelerini bir kenara bırakın ve 9 ay boyunca türlü zorluklar çekip doğurup kucağınıza alacağınız evladınızı istediğiniz içinize sinen bir isim koymaktan daha doğal ne olabilir 🌸 eşinizle oturup tartışın belki değiştireceksiniz belki aynı kalacak ama sizin ne istediğiniz önemli. Ayrıca anlamı da güzelmiş 🥹 ben de oğluşlarıma Yusuf ve Alparslan koyacağım eşimle karar verdik kimseye sormadık😇