Selam kızlar ilk günü sayıyormuyuz bilmiyorum ama ilk günü sayıyorsak 6.günüm ilk 4-5 ci gün cok bişey hissetmedim arada kasıkta bagma dışında ama aın iki gün özellikle bugun kasıkta agrı batma ve göğsümde ağrı sızı başladı bu iyi mi kötümü bilemedim pozitif alanlarda 5.gunden sonra mı belirri oluyor acaba uf 6.denemem kafam alak bulak hepsınden farklı belırtıler hıssetım