ebru1104 37+1 haftalık gebeyim bugün inanılmaz bel ağrım var dinlenmeme rağmen geçmiyor doğum belirtisi olabilir mi acaba
Dilhunizade Bu haftalarda cok normal dogum sancisi duzenli olarak ilerler vücudunuza kulak verin yine de beli olmaz