Prensesmelek 19.haftamdayım nasıl gecıyor kızlar cinsiyeti net öğrendinizmi detaylıyı kacıncı haftada yaptrcksnz
Melikee0 Prensesmelek 19+5 im hem genetik test yaptırdık hemde ultrasonda bakıldı kızım oluyor 23. Haftada randevu aldım yaptıracağım temmuzun sonunda 😇
Mucizemi_beklerkennnn Prensesmelek 20 olduk bizde daha detayliya gitmedim 2 hafta sonra insallah cinsiyette emin degiliz saglikli olsnda
Zeynppppp Prensesmelek detaylı yaptırmıcam 19 haftamdayım ilk gebelikte yaptırdım şimdi doktorumun incelemesi ultrasonu iyi oldugu için gerek yok diyorum 😌 biraz yorgunluk halsizlik var bulantı azaldı gibi yinede kullanıyorun korkudan hapı 🤦🏻♀️
Elibo Prensesmelek cinsiyetimix netlik kazanamadı 19 dayız detaylıya giricem bu haftaa ögrencem inşallahh
Shylaa 19+3 üm şuan çok iyi çok şükür kızım olacak detaylıya 20. Haftamda randevu alıp gideceğim inşallah sağlıkla kucağımıza almak nasip olur 🥰
durumom2022 20+2 yim biz net öğrenemedik hala 😂%90 kız dedi aman yine de emin olmak için detaylıyı bekliyorum. Perşembe günü 20+6 da detaylı var inşallah 🙏
Ronas Ben 11 de öğrenmiştim 😃değişir diye bekledik 16 haftada netleşti 21 de detaylı ultrason a girecem bu arada bebek hareketlerini hissediyor musunuz ben ilk oğlumda 16 da hissetmiştim ama bunda 19 olmasına rağmen hissetmiyorum
Mucizemi_beklerkennnn Ronas bnde ilk oglumda 19 hissetmistim bunda 16 da hissettm simdi disardan bile gozukuyor
RHB55 @Prensesmelek 20+1 kızım olucakmiş tahminimiz dogru cikti detayliyada randevu hep doluymuş onlar geri dönüş yapacaklar ucretleri ogrenebilirmiyim ne kdara yaptircaksnz birde kizimin hareketlerni hissetmeye basladm gunde iki uc kez kıpırdamakta bebişim🥰🥰
Srdm Prensesmelek 20+1 im ben yarın detaylıya giricem, cinsiyeti 12 haftada erkek dedi doktorumuz %85 16 haftada kesinlesti 😊
zamaneannesi80 Prensesmelek cinsiyetimiz erkek.. 23. Haftada detaylım. Normalde 22. Haftaydı ama o hafta doktor izne ayrılmış bi hafta ertelediler 🙈 şuan 20 olduk ❤️