Eyz Haftada aile hekiminde aşı olcam fakat bayrama denk geliyo ya önce olmam lazım ya sonra ne aşısı tam olarak cuma günü olsam 15+5 oluyorum sakıncası olur mu acaba
misslavinia1 Eyz Tetenoz iğnesi. Ben suan 16+5 im ama benimki agostosta cagirdi. Numarasi varsa arayip sorabilirsin yoksada gidip sorabilirsin. Gerekliyse yaparlar yoksa gün verirler
Aselinkooo Eyz 16 hafta erken ya bayramdan sonraya kalsın. Arayıp sorabilirsn de. Numarasını bilmiyorsan netten sağlık ocağının adını yaz çıkıyor.
Ddmylmz Bebeğin hareketlerini çok iyi hissetmen gerekiyor bu da 20. Haftadan sonra oluyor. Bence erken ebenle konuşman daha iyi olacaktır
minik_koala_ve_annesi Eyz 16.haftadan sonra tetenoz birinci doz oluyorsum canim sonra bir ay sonra 2.doz oluyorsun 6 ay sonra da 3.doz oluyorsun net ve kesin bilgi yani sen bayramdan sonra gidebilirsin sorun olmaz
Eyz Aşı hakkında bilgim yok eğer tetenoz ise daha sonraya bırakabilirim onun dışında olunan bir aşı var mı ki 16. Haftada onu merak ettim sordum