urazmoms Alyabebekkkk Akdeniz hastanesi, ama bugün muayene vardı, asgari ücrete zam geldi diye oda zamlanmis 9750 TL olmuş. Biz şok olduk ve doğumuma 1 hafta var.
Yerfistiklarininannesi Sehersudi hiçbir lüksü yok devletten hallice diyebilirim dr ozel muayenesi var bu hastaneyle anlasmis dogumlari orada yapiyo sanirim o yuzden bu kadar pahalli
Sehersudi Yerfistiklarininannesi olabilir. Demek kendine ayrı hastaneye ayrı alıyor. Siz en iyisi güzel bir hastaneye gidin en azından hersey belli yani o parayı verecekseniz en azından lüks olsun temiz olsun.
Mervetgok Bende görevim gereği Şanlıurfada doğum yapacağım grçen gün hastane ile fiyat konuştuğum da sezaryen 2.000₺ vajinal doğum 2.250 ₺ eğer suit oda istersen artı 750 tl demişlerdi. Yerfistiklarininannesi
Narnur Koç üniversitesi zorunlu sezeryan 15000 di şimdi zam gelmiş sanırım 20000 falan olmuş 🤦♀️ Muayene 550idi 750 TL olmuş 🤦♀️
esra_36 Kızlar 2.dogumum olucak. Bebek normal pozisyonda normal doğum bekleniyor şu an 3 bin dedi doktor sezeryanda 5 bin. Sorum şu her şey normal ilerlerken kalp atışı düşüklüğü vs olunca zorunlu acil sezeryana aldıklarında yine 5 bin mi alırlar sizce
ikizannesi17 nevzatbaskomser daha yeni gördüm kusura bakmayın. ÇOMÜ randevu yazınca Google sayfa çıkıyor ordan alıyorsunuz hocaya randevu hiç almadım ama 200 civarı olması lazım normal randevu alınca stajyer hekimler bakıyor ama emin olamazlarsa yada sorun varsa direk hocalar gelip ilgileniyor o yüzden içim rahat gidiyorum ben
nevzatbaskomser ikizannesi17 Teşekkür ederim cevabınız için gittim ben de. Düşük yapmıştım. Araştırma ve devlet hastanesinde bilgilendirmedi kimse beni medikalparka gittim kürtaj oldum. Bana zarar vermeye başlayacakmış neredeyse
Denizovski Yerfistiklarininannesi Tıp fakültesinde sezaryen olacağım 1200 tl dediler özel oda için de geceliği 75 tl imiş