Ozse54 cileklicookie normal doğum mu ? ne zaman görüştünüz doktorunuz kim acaba ? Ben de orada doğum yapacağım ama telefonla bilgi vermiyorlar gidip görüşemedim de :)
cileklicookie Ozse54 sezaryan canim gebze medar bu hafta ici aldim fiyati daha doktorum müge emeksiz. Sadece muaynelere 1 temmuz itibari ile yeniden zam geldi onu bilmiyorum ben 29 haziranda gitmistim en son umarim cok artmamisti4 muaynede
BaLevLat34 Yerfistiklarininannesi 5000 di 1 temmuz itibari ile 6500 olmuş ya Tayyipte zam yapacak zamanı buldu biraz daha bekleseymiş ya Kaşıkla verip kepçeyle çıkartıyorlar arkadaş 😠
Betullyillmazx Bir hafta önce 5.500 a anlaştık ama şimdi artmadiysa her şeye zam geldiği için. Konya merkez özel Kızılay hastanesi bu arada fiyat aldığım yer. Siz nerdesiniz ki çok pahalı 13 bin nedir insan doğurmaya korkar..
el1fff Betullyillmazx bende başka bir Kızılay şubesi düşünüyorum ne tip doğuma bu fiyata anlaştınız yani ben daha pahalı bir fiyat biliyordum da ondan soruyorum
Yerfistiklarininannesi Damlaa__ ben vandayim ama bu nedir soygun resmen dogmasak mi devletlerde rezalet allah kolaylik versin
Ozse54 cileklicookie hmm ben de Gebzedeyim :) Akın Azman doktorum Medar ile çalışıyor oda, muayene ücreti 1 temmuzda zamlandı evet.. daha çok batmadan doğursaydık eyiydi 😂😂
cileklicookie Ozse54 valla dogru dedin batmadan dogursak iyidir 😅😅 akin bey yuzyilla anlasmaliydi medarami gecmis kendisine arkadasim gidiyor 7.500 demis gecen hafta
Ozse54 cileklicookie medarla çalışıyor şuan yani hepsiyle anlaşmalı ama 8 aydır medarda biliyorum. Ayyy normal doğum mu 7.500 ☹️😳
Kubra_miray_szr nese-kasap çok pahalı yaa 13 bin nedir niye😂😂😂 1 gece için sanki beyin ameliyatıdır 9 saat sürüyor
nese-kasap Kubra_miray_szr hemde aşırı pahalı artık ne yapacaklarını şaşırdılar milleti nasıl soysak diye bakıyorlar ben normal olucam inşallah 3000 eşim diyor çocuğu altına mı saracaklar😀
Betullyillmazx el1fff canım normal sezaryen ikisinde 5.500 tl. Bir gün kalma ücreti yemek vs dahil refakatçi de dahil içinde iki kişi..
nnnaaz Çok pişmanım doğum paketi almadığıma 10 muayene ve doğum 3 bine almıştı arkadaşım geçen sene 😠