35 haftalik hamileyim son 2 haftadir her gün sancılarım oluyor adet agirisi gibi gün günde artıyor ağrısı ve karnm hep sert bebek kendini toplanmiyordu hiç artık kendini topluyor taş gibi yapıyor bu normal mi yoksa doğumum mu başlıyor ? Erken doğum riskmde var sizce acilmam olmuş mudr bu sancılarla ilk gebeligim anlamıyorum bu hafta içi kontrole gidecem ama korkuyorum