AysemrEymen Aslında 2.gebeligim ama ilkinde suyum geldiği için suni sanciyla doğum yapmıştım simdi 38+0 haftalik gebeyim adet sancisina benzer bir ağrım var gelip geçiyor. Kendi sancimiz nasil başlıyor yardımcı olur musunuz ?
nanay Benim sancim basladiginda karnim agriyordu sonra belimin kemiklerini hissediyordum oyle kuvvetliydi