Ara ara kasilmalarim oluyor karnimda diye magnezyum diasporal kullaniyodum fakat neden bilmiyorum bana dokunuyor sanirim daha cok kasilmam oluyor hatta icmedigim günler hic kasilmam olmuyor. Bugun doktorum “magnorm” önerdi onun yerine. Daha önce kullanan var mi? Ya da siz ne kullandiniz faydasini gördünüz mü? Simdiden tesekkürler🙏🏼