gamzeminaaa Erken doğum riski, vajinal varis, süreklli kasılma, uykusuzluk, kan değerleri düşüşü, gece krampları, mide yanması…. cidden yoruldum. Kimler benim gibi böyle….34 haftaya girdik🤧😓🤧😓 36 olup dogurasim var. Artık yoruldum.
Melos90 gamzeminaaa ben gece uykusu ya asla deliksiz uyuyamıyorum şükür bugunlerime tabiki ama en çok zorlayan bı de bel agrisi
Deletedmom73711 gamzeminaaa 28e giriyoruz serklajlıyım, mide yanması, huzursuz bacak sendromu, sürekli kabuslar ve uykusuzluk, oturduğum yerden terleme, halsizlik🥶
FiruzeAlagoz1207 Şükredin arkadaşlar benim bide bunlara ek bartholin apsem var 😭😭🥱 Narnur gamzeminaaa Melos90
Tubiis_0 gamzeminaaa 31. Hafta vajinamda kasılma el ayak uyuşması uykusuzluk halsizlik ne yesem ağzıma geri geliyor valla bende biran önce doğurmak istiyorum
Narnur 35e giriyorum yarın hamilelik şekeri ,plesanta previa, diyet,sıcaklar ,uykusuzluk, streshepsi var vallahi yoruldum 🤦♀️ Sağlıkla evlatlarımıza kavuşalım çok zor 🥺
FiruzeAlagoz1207 Melos90 vajina girişinin solunda ağrılı zonklamali şişlik 😭 bir ay önce operasyon geçirdim anestezisiz kesip içini boşaltıp az bi anesteziyle diktiler öldüm öldüm dirildim şimdi gene tekrarladı napcam bilmiyorum 😭😭
Deletedmom73711 gamzeminaaa Az kalmış senin, sıkma canını bugünümüze hamd olsun bu da Rabbim’in bir imtihanı, hayırlısıyla vaktinde kavuşalım hepimiz🙏🏻❤️
FiruzeAlagoz1207 gamzeminaaa ayy deme öyle Allah korusun vallaha Allahim düşmanıma bile vermesin öyle böyle bisey değil bu 😪
gamzeminaaa FiruzeAlagoz1207 çok ağrır ya bir sivilce çıkınca nasıl canımız yanıyor. Dikkat et cnm sende..
gamzeminaaa Melos90 cnm hafif böyle kesi gibi atıyorlardı oyle içini boşaltıyorlardir. Amaaaaa cidden çok zor. Kıl dönmesi yaşamıştım az çok ondan biliyorum….
FiruzeAlagoz1207 Melos90 gamzeminaaa işte eliyle hafif girişi açıp sol tarafi + şeklinde kesmiş bide eliyle sıkarak boşalttı apseyi dikislerim bile daha yeni düşmüştü. Şimdi gene tekrarladı şişti gene aynısını yaptircam mecbur dayanamıyorum çünkü
DAMLABERBER Doktoruna vajinal kasılmayı soran oldu mu bende de oluyor şuan doktora gidemiyorum 1 hafta sonra gideceğim ama yatınca gelen bi kasılma benimki sanki doğuruyormuşum gibi hissediyorum 32+4 haftalığım 😢
gamzeminaaa DAMLABERBER vajinan ağrıyor dimi cnm. Benimkinin kafası doğum kanalında dedi. Benim bu yüzden mis.