Benim de 1 kimyasal gebeliğimvar 2,5 sene sonunda aşılama ile hamile kaldım ve o kadar umutsuzdum ki olmadığına emindim çünkü sıfır belirtim vardı regl günü eşimin zoru ile test yaptım çift çizgiyi görünce şok geçirdim. 🥺 Değerlerim 300-842 idi arefe günü kese için gidicez biz de inşallah görürüz sağlıkla ilerler gebeliklerimiz ben de ara ara çok endişeleniyorum🥺