SirinFerhat0
Ben hazırladım canım, 34+4 olduk
1 tane 10’lu hastane çıkışı
1 tane 5li hastane çıkışı
Müslin örtü kundak için
Çorap
Ağız mendili
4-5 tane 1 numara yenidoğan bezi
Mochi gögüs pompası
Pişik kremi
Rulo havlu
Sade sudan ıslak mendil
Kendime
2 takım pijama
Emzirme sütyeni
1 tane ek alt pijama
İnce penye hırka
Terlik duş için
Çorap
Depend
Gögüs pedi
2 Atlet
3 tane yüksel bel alt çamaşır
Bunları koroplastın kilitli poşetlerine koydum. Havasını iyice alıp kilidi çektim çok güzel oldu.
Normal doğum istiyorum bi mani çıkmazsa bunlar yeterli diye düşünüyorum