Beyazkanavice Asyazem tam olarak 27. Haftamda 12 saat otobüs yolculuğu yaptım . Her duralta inip egzersiz yapıp geri biniyordum çok şükür sorunsuz geçti
uraz_ve_annesi- Asyazem bana doktorum o haftalarda saat başı 15 dk yürüyebileceksen yolculuk yapabilirsin demişti ama ben riske girmedim gitmedim korkumdan
arenkus Asyazem ben 26. Hafta da 14 saat tek başıma yolculuk yaptım. Doktorum sakınca görmedi. Sadece çekinmeden otobüs içerisinde 20 dakika da bir ayağa kalk ve yürü her mola da, otobüs durduğunda aşağı in ve yürü. Sıkıntı olmuyor çok şükür 🥰
mmihri Riskli mi bilmiyroum ama biraz zor olabilir sizin için. Ayaklarınız sürekli aşağı sarkık olduğundan şişebilir ve beliniz ağrıyabilir şimdiden hazırlıklı olun